Atunci cand nu esti consumator TV, ci doar ocazional insemnand sub 1 ora/zi, fara sa vrei vei fi asaltat de reclame.

Pana aici, nu ar fi nicio problema, insa atata timp cat nu iti dedici jumatate din viata unor posturi de televiziune, clar inseamna ca target-ul tau este o anumita emisiune sau film. Si evident, ca dedicand atat de putin timp, vrei sa consumi ceea ce vrei tu, doar ca… televizorul este inundat de toate reclamele posibile si imposibile.

Daca tot am facut aceasta remarca, atunci hai sa disecam ce anume ne pune la dispozitie televizorul. Emisiuni/filme cu un continut real de maximum 2 ore, insa reclamele sunt cele care acum cativa ani reprezentau doar secunde, apoi au trecut la minute, iar acum sunt zeci de minute. Continut real putin, reclame mult.

In regula pana aici, Si daca tot avem atatea reclame, oare ce se promoveaza?

Ipohondria este singura “boala mintala” care exista in mentalul colectiv. Toata lumea sufera de orice, oricand, oriunde. Si daca nu sufera, atunci se uita in jur si zice “toti sunt bolnavi… si eu sigur am o boala incurabila intr-un stadiu sever… cand voi afla, va fi prea tarziu…” si atunci, industria farmaceutica (care este o industrie!!! Si ca orice industrie trebuie sa fie producatoare de profit!) produce foarte mult continut mediatic pe seama unor inchipuiri relatate de niste “personaje reale”.

Femeile sunt cele mai vizate, ele fiind, din perspectiva industriei farmaceutice, cele mai vulnerabile, cred eu.

Mi-as dori sa cunosc o actrita de reclame, sa o intreb pentru cati bani a participat la asemenea reclama.

90% din reclame sunt despre medicamente.

10% din reclame sunt despre orice altceva, relatate de copii.

Si-au dat ei seama ca vocile copiilor induioseaza orice suflet.

Penibil!

Sa vorbesti despre faptul ca o mananca, ca ii pute, ca are ciuperci, ca face pe ea, ca e constipata, ca are secretii, ca transpira, ca ciclul nu mai e ce a fost o data, ca are hemoroizi, ca are afte s.a.m.d. cum vi se pare?

Poate sunt eu absurd, insa nimic altceva nu se promoveaza.

Imi puteti spune si mie, daca nu sunt indiscret, cand ati vazut ultima oara o reclama la anticonceptionale, la prezervative sau la carti?

Ahhh… nu prea curand. Dar astea scad mult din profiturile unor industrii si lumea nu ar mai fi atat de spalata pe creier. Acum, am inteles! Pentru orice “demon”, exista un medicament!

Pot sa spun cu mana pe inima, ca industria farmaceutica si televiziunile ma fac sa vomit!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

error

Daca iti plac postarile mele, stii bine ce ai de facut :)